Dieta Montignaca

Author: admin  //  Category: Bez kategorii

Powstające diety najczęściej są wynikiem własnych doświadczeń. Bardzo podobnie było z dietą Montignaca, dowiódł on że to nie ilość spożywanych produktów ma największy wpływ na naszą wagę ale sposób ich doboru. Dieta którą stosował doktor Montignac pozwoliła mu w zaledwie trzy miesiące schudnąć piętnaście kilogramów, efekt jest bardzo spektakularny i na pierwszy rzut oka może być zbyt obciążający dla naszego organizmu. Dieta nie jest zbyt skomplikowana polega ona głównie na wybieraniu z pośród złych i dobrych produktów.  Według twórcy tej metody odchudzania węglowodany są największym źródłem naszej otyłości, należy je podzielić na złe i dobre. Dobre to takie które nie wywołują wysokiego poziomu cukru we krwi. Czyli krótko mówiąc musimy spożywać takie produkty, które mają niski poziom glikemiczny. Takie produkty to przede wszystkim razowe pieczywa oraz makarony, chude mięsa i ryby oraz niektóre owoce a w szczególności grejpfruty oraz brzoskwinie. Nasza dieta to głównie złe węglowodany które nie tylko podnoszą poziom cukru we krwi, ale także wzmagają nasz apetyt, a wyeliminowanie tych produktów jest drogą do sukcesu.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.